Jos en puhu mä en pukahda en kerta kaikkiaan sano mitään

sä oot hiljaa sä et tee mitään jotta jokainen joka ikinen vittu sais tietää

sun oma elämä mun oma kateus sun elämää kohtaan nostaa koipeaan ja mä vaan raivoan

sun kuvas mun elämän ihanan hetken tappaa lappaa paskaa sit mä kadehdin ja kadehdin ja oon vaan ihan sekasin ja huudan ettei täällä ole mitään mulle sä pilasit juuri kaiken jaoit kolme kuvaa toinen toistaan hirveämpää mun pää ei kestä eikä halua ymmärtää sä söit sushii nälkääs rähjäävään ja nyt mä rähjään itsekseen enkä rauhoitu ilman et kuus kertaa lyön itteä ja aiheutan psyykkisen vaurion ja muunnun koneen yllä killuvaks enkeliks jota kukaan ei nää eikä mulla oo siipiäkään vittu saatana perkele

olin ainakin sun kuvas luona.

olemme toistemme jumalolentoja

ristiriitaista kuten tunteelliset ihmiset ja suhdepelit, peilit, leilit agression 

huh, enkelit, teinit, badding, seimi valheesi on