Minä olen minestronekeitto, joka olen ollut korkeasaaressa moikkaamassa mammuttia.

Mammutit ovat uhanalaisia eläimiä. Miten niin uhanalaisia? Ei niitä enää ole ollenkaan. Minä luulin, että joku geeniteknologialla kasvattanut meille tänne mammutteja. No luulit väärin. No hyvä on hyvä on, myönnetään, mutta olit sinäkin eilen väärässä. En kestä sinua, kun heittäydyt uppiniskaiseksi.

Jotka umpisuolesta ovat tulleet, niskojansa nurjauttavat ja valloittavat maan. Uusi eliömuoto muodosti utopian, mutta vain omalle perheelleen. Siiselit eivät sitä hyväksyneet.

Teidät on hyväksytty vastaanottokomiteaamme, joka ottaa vastaan vastaanottavaisimmat vastustelijat, jotka vastustaa voisivat vastaavaa vastaavaamme, joka vasiten varovaisuudella varjoista vastasi.

VASTAAVASTAAVASTAA! No ehäsä kysynny mittää. Ai evvai? Oleksää iha varma? Kyl mää aika varma kuule olen. Mut kuule hei muistaksä sen Pasin, joka oli silloin siäl? Misä? No mut se  Pasi kuitenskii on ny ruvennuu lentoemännäks. Eiks sen pitäs olla stuertti, jos see kerran Pasii o? Ei ku joo.

Kyllä sanoi mylly kun kyljykseksi kaihosi.