Al denteKulibiakHaricots vertsQuenelleRoquefortTartelettiVermiselliZuppaVol-  au-  vent-

Paista kannamunia, anna niitten iloisten aurinkojen nauraa sulle, ja jos rikot yhenki keltuaisen koostumuksen, olet luuseri ja sun elämääs koittaa kymmenen vuoden epäonni. Keitä makarooneja. Syö kebakkoja samalla kun laitat ruokaa, anna Aavikon soida taustalla. Etsi jotain tuoretta kaapista. Et löydä. Minun ruokavaliooni kuuluu vaan prosessoitua ja kuollutta ruokaa. Tölkkiananaksia ja vitusti ketsuppia päälle. No jotain porkkanaa nakersit ja otit mustikat pakkasesta. Huomenna syödään Suomen omaa superfuudiii!!!!Onko vähän kädenlämpöstä touhuu, mut

            mikä kelpaa hiivalle, kelpaa myös mulle.

Kun kissa on poissa ameebat slirmuilee nurkissa. Ai hiiret? No niitä löytyy kuolleena pakkasesta.

Ihan tosi mystiset naiset ja naisenmieliset kuuntelee Eleanoora Rosenholmii ja kiertää kehää pipo päässä. 

Katsot mua vakavasti ja kysyt: puhuttasko vähän meistä.

Ihan tosi mystiset naiset ja naistenkmieliset kirtää kehää pipo päässä ja kuuntelee Eleanoora Rosenholmii.

Taisin olla sulle liian sekaisin. enimmäkseen metsästäjäkeräilijä. 

Garbo?....ai Greta Garbo? No ei, kun maailmanlopun Garbonaattori joka tietää missä te asutte, ei niinku Ahonen joka tietää missä TE asutte tai niinku se toinen joka hyppää sitä mäkeä, vaan niinku se kyborgi, joka on aseistettu jokasta krominkiiltävää nanomilliä myöten ja tulee ja ampuu teidän aivot pellolle.

Treenasit maratooniin ja mä katselin läskejä teeveestä. Tässä tarvitaan nyt hellää ja ymmärtäväistä naista. Mutta minähän olen! Pähkinänkuoressa.

Tässä maassa jonkun nimi on ihan oikeasti Tarzan.

Älä huoli, puoli päivää olin surullinen. Jaaha. Isä mitä tuo jaaha tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että voin vihdoin kuulla omat ajatukseni.